...

2010-12-10 / 00:31:59

Men shiit, sluta blanda in min pojvän i detta. Han har ingenting med saken att göra åå om du vill ha hjälp av honom såå får du ju be lite snällt åå vara lite trevlig, inte massa jävla hot åå grejer då har han inte alls med saken att göra .. Tänk dig för lite åå att nu blanda in diin pappa i de häär gör väl inte saken bättre. Knappast, vi är inte rädda för er. Inte ett dugg. Om du också tror att de kommer ta slut mellan oss såå har du såå himla feeel . Nu har vi fattar mera att de alltid kommer vara vi, du fick vårat förhållande på bättre vägar , tack för de .. HAHHA =)



          Jaag & älskii <333

Finns inga ord för va du betyder för miig älskling, du är världens bästa pojkvän. Fast jaag inte visar de alla gånger, finns verkligen inga ord. Du är mitt allt, mitt hjärta, min själ, min vardag som sagt mitt allt,. Kommer alltid finnas där för dig vått som torrt. Ingen kan skilja oss åt, Du gör miig såå lycklig. Tänk att de redan har gått nästan 5månader, tiden gåår såå sjukt fort . Hinner knappt med, åå en liten vovve har vi skaffat oss också, Älskar dig verkligen , Ingen Sara Utan Sin Julis/Julle<33<3<333

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: