Älskar dig!<3

2011-08-18 / 09:27:28

Älskar dig Julius Carlsson! ♥♥

Du är den bästa som finn & kommer alltid finnas i mitt hjärta, Den dagen jaag träffade dig förändrades mitt liv. Allt blev såå mycket bättre, du är den bästa pojkvännen, bästa vännen man kan önska sig. Om jag inte träffat dig eller du har hjälpt mig genom livet som du har gjort så vet jaag inte vad de hade blivit av mig. Önskar jag kunde ge alla möjligeheten att få träffa någon så underbar person som du. för du har verkligen gjort mitt liv till något bra. Du är som stjärnan som lyser upp mitt liv och jaag vill ALDRIG Förlora dig igen. Dom dagarna ´vi bråkar är dom värsta dagarna i mitt liv, vet inte vad jaag ska ta mig till dom stunderna då jag är rädd att förlora dig "igen" . kan inte tänka mig ett liv utan dig igen , Det var hemskt vill inte tänka på de . de var den sämsta smärtan jag någonsin känt i mitt liv, Jag är såå glad att de är bra igen & att de blev vi två på nytt . Alla stunder vi har tillsammans är helt underbara , och de ska forsätta såå. JAg kommer aldrig släppa din han, din famn igen. VI Ska vandra hand i hand som dom vänner, par vi är. ♥♥♥♥



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: