1. Om mig

2011-07-15 / 13:50:31

Jag är född 19November1990,  och uppvuxen i en litet samhälle som heter Järlåsa, som ligger ca:3mil utanför Uppsala. Rätt litet , alla känner i stort sätt alla., Jag bodde här ute till år2004-2005, "Kommer inte riktigt ihåg" men då flyttade jag och familjen till Alsike, där vi inte bodde så länge. Ett par månader , flyttade pga att dom bytte hyresvärd .. Blev dyrare så vi inte hade råd , de blev ingenting gjort i området , allt förändrades .. Hus efter hus flyttade dom ut så då fixade vi också ett annat boende . Då flyttade vi till ramsta där vi till slut inte heller kunde bo kvar , Dock kunde vi inte rå för de själva .. Huset började brinna, tv:en tog eld, "Denna kväll kommer man alltid att minnas" Såå då fick vi flytta till Örsundsbro , litet och trångt . Bodde i 3student rum , mamma och pappa i ett . Jag och syster i ett och ena hade vi som vardagsrum där vi såg tv, umgicks åå såå .. Jobbigast var nog för djuren vi hade .. Vart längre där en planerat men bra gick de iallafall , sedan flyttade vi till en lägenhet ute på Wenngarn "Utanför Sigtuna" Efter ett tag flyttade vi igen , men de var bara rakt över gatan typ / genom en pytteliten skog. Till ett hus , Efter vi hade flyttat in där såå blev min Klasskompis inneboende och min dåvarande kille också inneboende , Så de var bra med större + att syster´s kille också var ofta ute på besök,  Där bor mamma än idag kvar "Syster hos hennes kille" och jaag och pappa flyttade till Storvreta 2009, med Sandra åå Alex, (Inneboendena). Sedan flyttade vi till Gränby, där pappa än en dag bor kvar. Sandra flyttade ut , till sin pojkvän och där efter tog de slut med Alex och han också flyttade ut .. Förra året blev jag tillsammans med en ny kille som också är mitt X, Vi flyttade ihop så nu bor jaag ute i Skuttunge , som ligger 5km utanför Björklinge, ca:3mil utanför Uppsala ..

2010 Skaffade jaag mig också en alldeles egen hund, (Chihuahua, Ginza) med min sambo, 2010 Tog jag också studenten efter 3år på Ekebygymnasiet . Hotell och restaurang inriktning servering, i dagsläget söker jag jobb ..

Som ni läste nyss så har jaag flyttat runt mest i mitt liv, ! Och nu har jag bott här ute med min sambo i 1år och jag hoppas att vi forsätter leva tillsammans ! <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: