28 Augusti - 2012 !

2012-08-28 / 21:32:00
En hel dag inne i stan, har vart en ganska lung dag ..
Åkte man in super tidigt för att lämna Ginza vid mamma medans jag var på kurs. Där blev de fika då fina Jenny hade sin sista dag idag /: Då hon ska börja plugga till lärare på Universitetet, Lycka till gumman. =) Men vi ses på Lördag då de är kräftskiva med er mina fina vänner. Efter kursen blev de hem till mamma på fika sedan drog man till stan för att möta darling då blev de en sväng på IKEA, Äta och shoppa lite ;). Älskar verkligen IKEA !! =). Sedan hämta Ginza hos mamma . Kvällen har man spenderat hemma hos svärföräldrarna och handlat lite så jag kan forsätta med mina hemma gjorda muslin och sedan blir de koka saft och göra marmelad. Så de kommer nog bli bra + att man köpte super fina glasburkar och glasflaskor som man ska använda till detta. De kommer bli super, nu blir de läsa lite bloggar sedan se på nyheterna . Ha de så bra allesammans så höres vi<3
 
Bjuder på denna bild :P
Denna är tagen innan båtresan med pappa & dom,
när dom var här nere sist, <3<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: