Älskar dig !

2012-12-07 / 11:58:53
Vi har våra stunder och jag vill be så hemskt mycket om ursäkt för dom dåliga stunderna som har gått ut över dig när de inte har med dig att göraoch för mitt dåliga beteende , tillsammans klarar vi detta. Jag Älskar DIG & Är Så Rädd att för att förlora dig.
 
Vi har haft en svår period men nu har vi bestämt att dra ett streck över allt detta och det gjorde vi genom en otroligt fin middag med take away med thai mat , hur gott och hur mysigt som helst. JAG ÄLSKAR DIG !!! <3<3
 
 
Älskar att vakna och somna bredvid dig på kvällen & Veta att de är vi två tillsammans. Du är så otroligt fin, du har något som ingen annan har, du är så otroligt underbar. "Förstår inte hur du kan stå ut med mig ibland" Jag vill leva mitt liv med dig, du skapar värme inom mig, och vi ska klara detta tillsammans, ingen annan kan förstå våran kärlek. Älskade dig från första stund, älskar dig mer och mer för va tiden går. Kommer aldrig släppa dig så länge inte du skulle vilja de.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: