7 Februari - 2012!

2012-02-07 / 19:01:32

Saknar min otroligt fiina pojkvän ! Skulle ha en kväll tillsammans men så blev de ju inte , så denna får spenderas framför tv:n och söka lite jobb kanske ,.
 
Slutade darling tidigt , så han kom hem åå käka sedan drog han till nästa jobb . Var med honom en stund , fast på olika avdelningar "Våningar" Menmen de funkka, har man precis kommit hem & när han slutat där så drog han hem till Anton för att riva väggar och renovera ., Finns inte så mycket för mig att göra där just nu . Bäst att grabbarna gör de själva , dom är tillräkligt duktiga ändå ! De var våran mys kväll , filmkväll och spelkväll .. Och ingen marknad eller fika på stan blev de heller /: Menmen fåår se när han kommer hem , jag ska försöka roa mig lite granna men ha de super åå att ni har de mycket roligare än vad jag har . Jag har bara en stort saknad och ledsen "Andra saker" Men vi får se när min darling kommer hem , kanske hinner gå och lägga mig innan han kommer hem , men vet ju aldrig .. Dom har ju hur mycket som helst att göra  :*P..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: