...

2012-02-02 / 16:51:53

Önskar att man vore barn på nytt igen , De är inga problem fanns. Inte många iallafall - inte som man märker av idag .. När man var liten - Barn ville man bli stor - vuxen och nu är de helt tvärt om ..
 
Vill tillbacka till den tiden då föräldrarna varens största kärlek , då man alltid var glag och inte hade några som alls problem , man var ledsen av att man ramlade av cyckeln eller att man råkade slå ihop med någon på fotbolls planen fast de inte alls var med mening .. Nu är de bara massa familje problem , en massa konstigheter i förhållande och vänskap , problem med ekonomin , svek & lögner . Ryckten som sprids och massa mera .. De var så enkelt när man var liten , Inga alls problem att ta itur med , livet var så enkelt ..



Mamma & pappa!
JAG ÄLSKAR ER <3<3

Fast de inte är som förr så kommer jag alltid älska er fast jag inte är så bra på att visa de just nu .
 Tråkigt att de blivit som de blivit , men bara acceptera läget & försöka göra allt man kan hur ledsen man än är .


HON  <3 HAN
Nu är jag så otroligt glad att jag har min underbara pojkvän som finns där , han är min bästa vän . Han finns där när man behöver någon som mest . Vi har våra dåliga stunder också och de vet vi båda två , men vi finns där för varandra och vi bygger på våra dåliga sidor . HAde inte klarat mig utan min underbara pojkvän , är så otroligt glad att jag har honom vid min sida, När jag bara vill försvinna bort från allt . Vill till den ljusa sidan istället för att stanna kvar här på den mörka sidan då kommer han där som en ängel , Han är min bästa vän - bästa pojkvännen man kan ha  , så otroligt glad att de är vi två <3 fast de inte alla gånger märks eller syns . JAG ÄLSKAR DIG ! <3<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: