Melodifestivalen ! :))

2012-02-11 / 21:30:59

Sitter man häär åå har nyss kollat på melodifestivalen med darling ! :)).
Så snart blir de sova så man orkar upp imorgon!
Idag har man inte gjort så mycket , var hemma åå städade medans darling var hos Anton åå hjälpte till i huset :D , Imorgon blir de kyrkan så då blir de upp tidigt inte som idag sova bort hela förmiddagen. Sjukt hur trött man var .. Blev t.o.m. väckt av darling när han kom från jobbet , fattade ingenting varför han väckte mig , trodde han väckte mig innan jobbet men de var efter jobbet . Halv tolv liksom "Opp's" Skulle nog ha kunnat sova X-antal timmar till , men nu blir de myysa lite med darling innan lägg dags ;). Ha de så gött allesammans såå höres vi :D <3<3

Kommentarer!
Postat av: Amanda

Hejsan! Jag såg också på melodifesitvalen. OMG vad Ulrik vara bra!!! Hans låt är superbra! i love it!<3 Jag röstade på Ulrik!:) Vad tyckte du om ulriks låt!?? :)

I juste love it so much!<3

Kul att julle och Anton var med vrandra igår!

kram Amanda och Tulina!:)

Kommenterat - 2012-02-12 / 10:40:01
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jo, den var bra :D

Julle tyckte de var jätte roligt att träffa honom , nu när dom nästan är grannar :).

Kram på er ! :D<3

Kommenterat - 2012-02-13 / 20:17:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: