Slutar tidigt !

2012-02-06 / 14:16:09

Ååå, så underbart att ha hem dig tidigt . Speciellt nu när de blev som de blev igår morse */: Men de löste vi allt  , som vanligt :). Så en underbar myys kväll blev de igår , ÄLSKAR DIG DARLING !! <3<3

 H
ar man precis diskat så , nu kollar man lite jobb ,väntar på att du ska ringa från affären åå säga att du är på väg hem snart så jag kan börja med kladdkake - muffinsarna så vi kan fika när du kommer hem , men de tar väl en stund till så som att du ska lämna in bilen först på service - verkstan .-. Härligt att du troligtvis slutar tidigt imorgon också , då ska vi försöka hinna med marknaden :).
 Älskar dig darling finns inga ord för va du betyder för mig ! <3<3




Usch , vilken bild "på mig" :S
Men jag bjuder på denna , för denna gång !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: