Arbets interjuv !

2012-01-09 / 16:32:04

Har man vart på 2arbets interjuver  ,
Fick man i stort sätt ena , hoppas man iallafall, börjar så fort man kan menyn , så nu blir de stor plugga ett par dagar . Lycka till, till mig  =). Och ingen hundvakt behöver man då heller , som att man kommer jobba mellan 17 - 21 , underbara tider i början . Tar jag hunden på dagen åå darling på kvällen , mycket härligt + att jag kan plugga i höst om de skulle vara såå , :D Får hoppas de blir som man tänkt sig. Men ska dra nu åå plugga & inte drömma för mycket ;), Ha de gott allesammans , <3


 (Sorry för den dåliga bilden)
Interjuv nr 1,
Dom skulle höra av sig,
så vi får se hur de blir med den saken.



(Mitt nya jobb - om de går som de ska)
Interjuv nr 2,
Gick super bra,
Bra tider får man bara menyn
man ska träna på ett par dagar :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: