Årsdag!

2012-07-13 / 10:50:43
11 Juli - 2010 !
2 Helt underbara år med finaste darling ! :), Älskar dig så otroligt mycket, finns inga ord för va du betyder för mig ! Vi har både haft bra & dåliga stunder men tillsammans klarar vi allt. Du är min prins, världens finaste pojkvän ! Du gör mig så otroligt lycklig, "Fast de inte alla gånger märks" Men du ska veta att du är en otroligt fin pojkvän och är så otroligt tacksam att få vara med dig och att du står ut med mig vissa stunder . Tillsammans klarar vi allt, igenom både sol och regn , upp & ner försbackar. Utan dig hade jag aldrig klarat mig och är så otroligt glad att de är vi "igen!" och att jag fått - får den tiden med dig och hoppas att de kommer bli många flera månader och år ! <3<3
 
 
JAG ÄLSKAR DIG JULIUS CARLSON ! <3
Igår, Idag & För Alltid ! <3<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: