17 November - 2012 !

2012-11-17 / 23:58:50
 
Kyrkan , Mormor & Gränby ! =).
Gick man ner till kyrkan vid 10tiden för att hjälpa till med att rensa lite i köket, där de också bjöds på korv med bröd åå fika. När darling slutade jobbet så drog vi hem till mormor en stund på fika och lånade Skilda Världar filmerna som jag har fastnat för ;). Kollade också på gamla kort där, sedan så drog vi till Gränby för att köpa skor, hade först beslut ångest men de gick över, tog dom iallafall så hoppas jag kommer trivas med dom . Tror bara att jag inte riktigt har gått in dom ännu, sedan har vi bara myyyst hela kvällen med cider och chockladmousse med riven chocklad och hallon, framför Skilda Världar. Hur gott & hur mysigt som helst. Behövdes verkligen denna underbara kväll. ÄLSKAR DIG MIN FINASTE !!! <3<3
Jaaag & MIN Underbara Darling - Juli 2012 ! <3<3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: