17 Oktober - 2012 !

2012-10-18 / 12:25:41
En underbar dag med Jennifer ! =), Så otroligt roligt att ha dig tillbacka =).
Gick man upp tidigt för att vi skulle dra till mormor , men sedan kom mamma på att hon är ju inte hemma idag hon ska ju på läkarbesök och sedan hälsa på någon vännina . Så de blev att vi spelade kort "7:An" ett par gånger sedan drog vi till Gränbycentrum, där hitta jag ett par jätte fina jeans, ljusrosa .. Haha, trodde inte dom var så fina men när jag hade på mig dom så var dom hur snygga som helst, så vi får se om de blir ett par sådan när man får pengar. Behöver ju verkligen byxor och så dyra var dom inte heller. sedan kom Ingvast åå träffade oss, sedan möte man upp darling hemma hos mamma så drog vi en snabbis till hans föräldrar sedan blev de en lung kväll framför tv:n ! =)
 
Jag från September - 2012 !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: