<3<3

2012-10-02 / 10:19:03
 
Älskar mina vänner något så otroligt mycket.! <3
Fast vi inte ses så mycket nu för tiden så ska ni ändå veta att jag älskar er och att ni betyder något för mig. Men livet går vidare, vissa flyttar, vissa får jobb, en del får barn .. Ja helt enkelt så förändras livet och folket , fast ändå vet man längst där inne vilka sina riktiga vänner är även fast man inte alltid säger att man älskar dom eller fast man inte snackar så ofta längre så vet man ändå vilka sina riktiga vänner är i slutändan och de jag vill ha sagt med detta är att jag älskar mina otroligt fina vänner fast vi inte ses eller snackar varje dag , även fast vi kanske blir osams då och då men de är liksom livets gång och jag finns där som ni finns för mig !!!
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: