Jobb dag !

2013-02-28 / 08:48:41
Underbar dag med barnen !
Älskar verkligen att jobba med barn, men de är ju inte de jag ska jobba med i framtiden men ett par år ska jag iallafall hålla mig kvar här , vet aldrig var framtiden tar vägen . Men jag utbildar mig också till Undersköterska så vi får se vart man hamnar i framtiden men nu är glad över de livet jag har och hur långt jag har kommit på så kort tid med hjälp av darling och hans U.N.D.E.R.B.A.R.A Familj som alltid ställer upp.<3
 
 
Men som sagt idag har man jobbat, hur roligt som helst först jobbade man på ena jobbet 8.00-15.30 sedan jobbade man på andra stället från 15.30-18.00 Så de har vart en lång dag men en helt underbar dag. Kvällen spenderades med lite plugg, <3
 
Jag och Emilia - för 3år sedan !
Sosso´s fina barn - Den äldsta ! <3<3
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: