Underbar dag !

2013-07-14 / 10:43:57

Tack allesammans för en underbar dag, kväll och natt .
Nu blir de film sedan träffa sitt underbara gudbarn med familj . =).

Sov My här , hur trevligt som helst. På kvällen blev de film och bara ta de lugnt, gick och la oss ganska tidigt för att orka upp dagen efter. Gick vi som sagt upp tidigt för att vi skulle åka med syster och svåger till Kista Gallerian. På vägen dit var de några stopp. Lämna av Anneli i Knivsta, Plocka upp Jonny i Rosersberg och Sedan lämna Ginza hos finaste Nina och Liam där hon stor trivdes hela dagen :D Stort tack för passningen. Sedan bar de iväg till Kista för en underbar dag . Där fick man med sig en leopardtröja sedan en vit spetsklänning :D. Hur fina som helst. Ångrar inte en sekund att jag köpte dom. Var lite osäker i början men nää, så nöjd !! Vet att jag hade ångrat mig annars. På vägen hem blev de plocka upp Ginza, Lämna av Johnny och hämta Anneli , Sedan hämtade vi badkläder och plockade upp Inge-Marie så drog vi ut till Siggefora och badade med Tina och Micke :), ´På kvällen åkte jag med Tina och Micke in till stan för att träffa lite vänner sedan körde dom hem mig.  Tusen tack allesammans för en underbar dag, kväll och natt =).<3

 

Tack allesammans som finns där för mig nu när jag behöver er som mest -
JAG ÄLSKAR ER!!! <3 <3 <3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: