29 April - 2013 !

2013-05-02 / 10:54:35
Hemma dag sedan Skuttunge ! =).
Blev de en hemma dag med små fix, möte hann vi också med sedan åkte jag och Ginza
ut till Skuttunge medans darling fick vara kvar inne i stan och jobba,  i Skuttunge blev de
att fira Amanda med svärföräldrarna, Gunn och ´Torwald, mormor
Gun och Bibbi =). En jätte trevlig dag med fina människor .
 
Amanda -. Alkoholfri vin med jordgubbssmak ! =)
GRATTIS PÅ 20-ÅRS DAGEN !!! <3
 
 
Kommentarer!
Postat av: Amanda

Tack för den trevlig 20årsdag! Så var man 20år. Tiden går fort. Jag var väl bara 13år när du träffade mig för första gången och nu så är jag 20år. Kram.

Svar: Tiden går verkligen för fort, vi var bara barnen när vi sågs för första gången, vi har gått igenom mycket tillsammans och de kommer vi forsätta göra, så glad att få träffa er hela familjen ! <3
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2013-05-12 / 18:04:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: