<3

2013-05-17 / 14:40:28
 
 
 
JAG ÄLSKAR DIG Julius Carlson! ÖVER allt annat på denna jord, varje sekund med dig är värdefull ♥.♥
Tänk va tiden går fort, alldeles för fort ! 2006 en av dom första bilderna på mig när jag och darling blev tillsammans för första gången ! Minns de som igår , vi har gått igenom så mycket tillsammans , både ont och gott men de har bara stärkt vår kärlek ännu mera , så lycklig med dig fast de inte alla gånger verkar så, så glad att jag har dig vid min sida. Hade inte klarat en dag utan dig och din fina familj. Ni har fått mig att mognas, fått mig att inse saker här i livet, ni som får mig på andra spår än de negativa. Jag ser en ljus framtid framför mig med dig darling och jag är så otroligt tacksam att vi fått lära känna varandra , vi kan nästan varandra utan och innan till av alla dessa år tillsammans och hoppas på många fler fina år tillsammans med dig darling och din familj, !
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: