6 Maj - 2013 !

2013-05-06 / 19:17:00
 
Nu är verkligen våren här , Härliga Maj. Maj ser ut att bli en bra månad i alla fall på jobbfronten ! =).
Gick man upp tidigt för att köra Ginza till Sävja sedan ut till Björklinge på Öppna förskolan, har inte vart där på två veckor så nu var de extra roligt :D Så som jag har saknat dom små barnen, efter öppna blev de att umgås några timmar med svärmor och mormor Gun, blev en sväng till graven och fika lite . Vid tre tiden så drog man för att prata lite på ett nytt jobb och börjar redan nästa vecka mina första pass med en annan =). Känns som att jag börjar stå på bena nu, så hoppas de forsätter så, ringde dom från andra jobbet också och gav mig massa jobb, 11pass nu i Maj så Maj ser ut som en bra månad på jobbfronten. Nu sitter man här har nyss vart ute med hunden så snart blir de små plocka lite här hemma och se lite på tv, darling åkte precis och jobbade så de tar ett par timmar innan han kommer hem. Så nu blir de roa sig, blir nog en sväng ut i de fina vädret, måste ju ta vara på de så länge de varar !
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: