Ny start!

2014-12-18 / 16:48:41
 
Ska man försöka på en ny start , bli en förbättring från 2015!
Har hänt en hel del sedan jag skrev sist, underbar resa till Öland med Mathilda och Per i somras :D. Minnes full, tog dock slut i Oktober. Men de var kanske bäst så för oss båda. Så nu är man Uppsala bor igen, börjat jobba på Luthagens hemvård igen. Enormt roligt att vara tillbacka fast jag saknar Norrtälje och alla fina människor där <3
 
4 December, hände de som inte alls fick hända. En mardröm som blivit till verklighet. Vår finaste MAMMA har lämnat oss, fast hon har de mycket bättre nu :'( :'( Så otroligt tacksam för att jag har mina finaste vänner och släkt som stöttar en igenom detta. <3
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: