Kärlek !

2014-03-18 / 12:08:21
Amor Vincent Omnia - Kärleken över vinner allt på LATIN !!.
Så nu sitter tatueringen där den ska, .denna gång blev de en studio som fick göra den,
Tack älsklingen min för julklappen/tatueringen som nu är på sin rätta plats :D. 
 
KÄRLEK Är inte bara något man har till sin partner , pojkvän/flickvän. Kärlek är så mycket mera, de finns kärlek till sina vänner, föräldrar, barn och nära åå kära. Fast de är olika kärlek men de finns kärlek till varandra som övervinner allt om de är äkta kärlek och de är de min tatuering symboliserar kärlek till pojkvän, vänner & familj. Alla nära och kära med andra ord. Vi har våra stunder men man vet att de blir bra till slut. HATAR Att bråka/vara osams med mina nära och kära. De är de värsta som någonsin finns. men jag vet att vi alltid blir sams igen , oftast är de missförstånd som inte borde ha existerat. All kärlek till mina nära och kära , kommer alltid finnas där för er dag som natt, vått som torr genom eld och vatten. ÄLSKAR ER , Idag, imorgon & för alltid !! <3<3
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: