Myyyyys =)

2010-12-06 / 15:54:57
Skulle man kolla Beck igår kväll , men såå blev de inte .. Denna film var de inte såå länge sen man såg, såå jaag åå älskii lag oss i sängen åå bara myste & myste åå snacka massa minnen . Hur roligt åå myyysigt som helst , finns inga ord för va du betyder för mig. För alltid vi två, ingen kan skilja oss åt igen . Älskar dig mer åå mer för var dag som gåår, vi har våra bråk, v¨åra stunder & våra dåliga dagar men tillsammans klarar vi allt . Du är mitt allt, mitt hjärta min vardag . Min underbara älskling 11 Juli - 2010 är den bästa dagen i mitt liv, då du blev min sambo den dagen vi blev tillsammans på nytt , denna gång kan ingen ta dig ifrån mig . ÄLskar dig över allt annat min underbara älskling/pojkvän<3<33<333
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: