Helan och halvan, ((:

2010-10-27 / 13:59:32
Nathalie Åkerlind
Sara Snuttan Ginza Jörgensen du är den bäste vän man kan ha, de finns ingen som du.
Dig kan man prata om med allt o göra allt med, som att spela fia med knuff haha.
dig kan man gråta med, skratta med och bara var sig själv. det älskar jag med dig.
sen jag började umgås med dig har de blivit en lättnad i mitt liv. Det finns verkligen i...ngen som du gumman ♥ Jag älskar dig / din halva ♥

 

    • Sara Snuttan Ginza Jörgensen Awww, 'älskar dig också min andra halva. Dig man kan snacka med, dig man gör alla roliga saker med dig man berättar allt för . dig man får all stöd av, dig man kan både skratta åå gråta tillsammans med. En älskad vän som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Så många minnen, såå många stunder åå mera mycket mera ska de blir . Älskar digsjukt mycket min andra halva♥♥
    • Nathalie Åkerlind
      du o jag, halvan o helan ♥ de finns verkligen inte ord för vad du betyder för mig gumman, älskar dig så mkt. har aldrig tyckt om en person så mkt som jag gör med dig. vi gör allting tillsammans, skrattar o lever livet o tveka aldrig att rin...ga eller prata med mig när jag inte är med dig för finns alltid här borta, kommer aldrig försvinna ifrån dig. du kommer aldrig bli fri från mig haha :P ♥♥
      jag är ärlig o skulle aldrig göra dig illa. vill aldrig losa dig min gumma ♥
      alla våra minnen sätter jag i en ram i en tavla o den tavlan kommer springa igenom med mig i mitt liv ♥ älskar dig

    • Sara Snuttan Ginza Jörgensen Aww, helan och halvan, de är vi de :P Minnen finns de gott om åå mera kommer de bli, dörren står alltid öppen för dig. Bara messa eller slåå en pling, finns alltid där. (Om jag inte har tid just då, så hör jaag av mig senare samma dag) , Íngen kan skilja oss åt, älskar diig något såå otroligt mycket böästa vän♥ Du har alltid funnits där som jaag finns där för diig.♥♥

       
    • Nathalie Åkerlind
      ja hela livet har vi på oss att skaffa minnen ♥ jag har hela livet på mig att leva med dig o ha de så kul. leva dagarna fullt ut ♥♥
      o min dörr står alltid öppen för dig, ingen annan betyder så mkt som du gör gumman. o du gör detsamma, hör al...ltid av dig till mig, om vi inte pratar eller träffas så finns jag alltid där gumman . älskar dig så mkt ♥

    •  
      Sara Snuttan Ginza Jörgensen Awww, bästa vännen man kan ha, finns inga ord för va du betyder för mig. Du gör miig såå varm, såå glad . Du fåår miig att förstå vissa saker som jaag aldrig någonsin skulle ha klarat av utan din hjälp. Du finns alltid där, om vi inte ses såå snackar vi på telen eller ddatan, ingen precis ingen kan skilja oss åt. Har hela livet åt oss till minnen åå de kommer de gåå åt också :-)) Älskar Dig♥♥♥
Kommentarer!
Postat av: nathalie

du o jag gumman <3<3 du är min ena halva

Kommenterat - 2010-10-29 / 12:45:08
Postat av: Svar!

Aww, älskar dig massa min underbara baby<3<3

Kommenterat - 2010-11-03 / 14:20:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: