Julius Karlsson 4December - 2006 Till 4Juni - 2008 11Juli - 2010 ♥

2010-10-28 / 17:37:50






Julius Karlsson

4December - 2006 Till 4Juni - 2008
11Juli - 2010 ♥



Ser du stjärnan i den blå? Jaa, den lyser för oss två. Du får mig att förstå, ditt namn fåår hjärtat mitt att slå. ♥♥♥

Du är min stora kärlek, du tar miig till en ny värld. Du får min värld att snurra duu får min puls att bränna , mitt hjärta att slåå . Du är såå underbar , tack för att man fick en till chans. Ditt fina Leende, dina fina ögon de som tindrar, Dig vid min sida klarar man allt. Vill känna lycka åå allt, vara älskad av diig är de bästa. Du är den rätta för miig, Minnena med dig som alltid kommer stanna , du åå ja för all framtid . du är helt underbar älskling, du är helt speciell. Mitt hjärta slår ¨åå brinner för diig. Bara titta upp mot stjärnorna såå minns man diig, du dyker alltid upp i mitt huvud, är i mitt drömland me dig. Du är min ängel, för evigt vi två, hoppas du också känner så ,!? Att jag älskar dig , de är någon sanning jag har förstått, du Får min kropp att smällta varje gång du leer.

Jag älskar dig! Kommer alltid hålla din hand, Kommer aldig släppa taget om dig, du är min älskling, min ängel mitt allt. Finns inga ord för va du betyder för mig. ♥♥♥

Julius Karlsson ♥♥♥  Sara Jörgensen 

Kommentarer!
Postat av: amanda

han är min storebror! hahahah:)kram.

Kommenterat - 2010-12-20 / 14:31:21
Postat av: Svar!

Yeees, de är han :)

Kommenterat - 2011-01-07 / 12:27:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: