Familjen Jörgensen och Carlsson!

2011-08-17 / 08:09:36

Älskar er otroligt mycket, ni är min familj! =). Finns inga ord för va ni betyder för mig , hade inte klarat mig utan er . Är såå otroligt glad att ha fått träffa er familjen Carlsson! =), Familjen Jörgensen , Ni som fött upp mig, Fast de är som de är ibland såå ska ni veta att jag alltid finns där för er :).  MINA FAMILJER!! <3<3
 
Åkte man tidigt med darling in till stan , blev  en snabbis ner till stan åå träffa Sandra då pappa var åå jobbade :) . Sedan plockade han upp mig på stan såå hämtade vi upp syster-yster åå hennes kompis Rebecka :). Sedan drog vi till mamma, kom pappa dit åå hämtade oss på efter middagen. På vägen hem till pappa blev de media sedan när darling slutade jobbet såå blev de IKEA*! Med honom åå pappa, seden blev de en helkväll hos darlings familj, FAMILJEN CARLSSON! Där hans kusin åå faster & sving var på besök från Småland!
Sedan blev de hem åå sova & myysa lite med darling.
 ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET!! INGEN ELLR INGET KAN SKILJA OSS ÅT! ÄR SÅÅ OTROLIGT LYCKLIG MED DIG!<3<3<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: