23 Februari - 2011

2011-02-24 / 11:39:08

Var man upp tidigt för att åka med älsklingen in till stan, lämna Ginza vid pappa sedan träffa Tina och Johanna på stan, drog till Donken för att dricka kaffe innan tåget&bussen kom,. Dom drog till VAttholma åå träffa folk och jaag drog till min kusin, där man inte vart på evigheter. :) . Var där fårn 10-17, En hel underbar dag med världens bästa kusin<3 Som man tyvärr träffar alldeles för sällan , men de ska de bli ändring på ;). Drack massa kaffe sedan klockan 4träffa vi Sara och Maja, gick med dom upp tiill centrum, sedan drog jaga åå Tina på en promenad med Maja medans Sara var hos tandis,.. Vi gick förbi Tennishallen, sedan ner vid gipen, igenom hela gipen och upp vid Tina igen, sedan till Centrum igen , då Sara blev precis klar :D. Sedan upp till Tina igen, packa sina saker. Hade datorn med sig såå Tina hjälpte mig med lite program :). Sedan kom älsklingen åå Ihssan åå hämtade mig med den nya bilen :D Super. Älskar den redan <3<3 Drog till Kent´s pizza för att äta sedan körde vi Ihssan till hans föräldrar åå vi drog till svärföräldrarna på fika :) . sedan var de bara hem åå sova. =)



Kommentarer!
Postat av: Tina

Fint! du kunde inte ha tagit en bättre bild på mig! hela ja är ju täckt av finnar! fast de ser man ju inte när korten är små, men iaf :) Kram

Kommenterat - 2011-02-24 / 12:42:25  | URL - http://tinauppsala.blogg.se/
Postat av: Svar!

Syns inte såå mycket , kram

Kommenterat - 2011-02-24 / 17:59:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: