4 Januari - 2011

2011-01-04 / 22:43:58
Försov man sig lite imorse! Men de gjorde ingenting., hann med 10.20 bussen in till stan iallafall, :) Tog man 8:an till pappa, mötte upp Lisa vid bussen där sedan gick upp till pappa en sväng, snacka lite med honom, bytte om och lämnade hunden. Sedan gick jag och Lisa ett ärende till Salabacke åt pappa som är hemma och är sjuk, (ladda på internet, så han kunde betala räkningar) Där ifrån s¨¨åå tog vi bussen ner till stan sedan vidare till Ikea där de var proppat med folk :( Menmen, Lisa handlade lite doftljus, vart fett taggad p¨¨å de alltså, men de blev inga . Men nu ångrar jaag mig STORT =(( Menmen, de kommer flera gånger ;). Var där 3dagen i rad ¨åå har glömt alla gånger vad de var jaag igentligen skulle köpa, HAHA ! Efter vi hade vart på IKEA Så blev de dax för att äta sedan Kapp ahl fär att köpa en present till lilla Ronja (Stora/ 3år). Sedan bar de ner till stan, där Lisa skulle ta bussen åå jag drog till pappa en sväng,. gick ut med hunden snacka lite med pappa sedan körde han mig till jobbet , för jaag skulle dit p¨¨¨åå kurs där efter kom älsklingen med min favorit bil =). Han lånade desutom hem den idag också för min skull ;). Blev Pizza idag åå massa myyys, nu blir de plugga lite sedan ännu mera myyys, =). God natt allesammans.<3<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: