:(

2011-01-20 / 22:02:53
Hur faaan kan man bli arg för detta, en Olycka är en olycka. Var INTE direkt planerat, Jag hade lungt accepterat detta, speciellt om de var denna orsak och om de var ens bästa vän. Och varför dra in om att jaag aldrig kommer till dig, Hur ska jag kunna komma om jaag inte har pengar . Tänkte komma en dag då jag fixade skjuts åå allt men då var du ju inte hemma . Fattar inte varför de alltid blir såå häär, och varför Jämt gå på krogen när vi ska ses , finns massa annat att göra också. ..


Hur faan kan du snacka mera med dina vänner eller såå än mig. Vad har liksom jaag gjort, känns inte ens som att jaag betyder något för dig längre, Jag älskar dig massor åå vill Aldrig förlora dig, DU är mitt allt, har alltid funnit åå alltid ställt upp , men varför blir jaag så svartsjuk vissa stunder :( Rent helvete!!


                                    
Kommentarer!
Postat av: Anonym

tar du inte bort det där inlägget om bäste vän o de så är vi inte längre kompisar, för inte direkt att jag skriver om dig o gör sådär.- det visar bara att du inte är en bra kompis om du gör sådär så ta bort de o det e snart annars är vi inte kopisar o de lovar jag. vi har en resa o se framemot, ta vara på de sara!

Kommenterat - 2011-01-21 / 09:45:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: