Jag Älskar Dig!!<3<3

2011-01-17 / 23:32:07

Julius Carlson.. jag har inga ord. tårarna tar över allt jag vill säga, känslorna blandas i en enorm virvel. du vet att du betyder och jag hoppas du vet att va jag än säger o inte säger, så är du allt för mej. jag behöver dej, jag kan absolute inte tänka mej ett liv utan dej. jag har inte klarat av att hålla mycke men en sak lovar jag dej förevigt, att jag alltid kommer att älska dej. vill inte behöva säga dom tre orden för att du ska förstå, jag hoppas du vet att jag gör de efter alla dessa dagar. du är den jag aldrig kommer klara av att släppa, även om du går.. kommer du alrig försvinna från mej.. kanske i den verkliga världen men aldrig i min. för min värld består endast av dej, o utan dej finns inte jag. jag vet att du inte kommer lämna mej, inte nu iaf. men om du än dag går, låt de vi en gång haft bestå. förstör de inte, för de är de bästa minnen jag har. jag vill ha fler, men kan inte begära något. vet att du vill stå kvar vid min sida, men ingen vet va framtiden har att ge.. och jag är så rädd, att mina drömmar kommer spricka.. men för mej är du är drömm som ännu är sann.

Förlåt för alla hårda ord
jag älskar dig mest på denna jord
Du är den som är där när jag känner mig låg
det är dig jag svurit att alltid komma ihåg
Det är du som tänder min låga
vid din sida kommer jag alltid att våga
Våga vara den jag är
så länge du lovar att ha mig kär
För jag älskar dig mest på denna jord
så förlåt för alla hårda ord



Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare, varje gång som du är i min närhet så vill jag bara skrika ut mina känslor, varje gång jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, varje gång som du inte är hos mig fäller jag en tår. Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det. Du är det finaste som finns, jag har aldrig känt så här för någon annan än just dig. Du är det bästa som hänt mig. Varje gång jag tänker tanken på att förlora dig så rullar tårarna på kinden. Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, älskar att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina mjuka trygga armar om mig. Jag älskar dig! ♥

                                          

Kommentarer!
Postat av: Amanda

fin bild.

Kommenterat - 2011-01-18 / 19:52:50
Postat av: Svar!

Taack gumman!<3

Kommenterat - 2011-01-18 / 22:28:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: