Kan inte sova.!

2011-01-23 / 01:30:40

Vad ska man göra om man inte kan sova men vill..!? Har sjukt ont i huvudet åå nacken, gick åå lag mig såå jag låg i sängen runt tio tiden, somnade en stund men vaknade varje timme enda fram till klockan ett såå då gav jag upp, varför vaknar jaag? Varför har jaag svårt att somna, Innan jaag började jobba såå kunde jaag inte somna försen typ halv fyra på natten, varför??? Är de s¨åå nu igen när jaag vart ledig ett par dagar, vill inte de, .. Varför är de såå? Någon som har något svar, vore tacksam!!

Sätter in på en bild på miig från 2009 =)

                                          
                                                    
Varför är jaag INTE Lika snygg? :O 
                                             
Varför kan jaag INTE Sminka mig lika snyggt?
                                            Vet att tiden förändrats men varför såå mycket??
                                                   Såå gammal är jaag väl inte , ELLER???

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: