2. Min första kärlek

2011-07-15 / 14:29:03

Marcus! 2003 - 2004 !!
Marcus Karlsson heter han och är 1år äldre än mig. Jag bodde ute i Järlåsa när vi var tillsammans och han bor ute i Knutby , var ungefär var annan helg hos varandra . Bråkade i stort sätt aldrig, sedan kom 1bråk och de var då allt gick åt helvete . De var då de tog slut , var små viste inte hur vi skulle ta de , . Men de varade i 1 & ½ år och de är jaag iallafall glad för :)

Alexander! 2008 - 2010 !!
Alexander ANdersson heter han och är 1år Äldre än mig. Jag bodde ute i Sigtuna när vi vart tillsammans och han bodde ute i Rånäs, Utanför Rimbo. Efter vi hade vart tillsammans ett tag så flyttade han in hos oss. Var seriöst i början men inte på slutet , vet inte riktigt vad som hände men de gick såå utför att otrohet kom i mellan, tycker om dig väldigt mycket för de du har gjort för mig innan , Gick väldigt mycket upp och ner . men sedan sa båda att de inte skulle funkka i längden så de var ett gemensamt beslut till slut . men de varade iallafall i 1år & 8månader , glad att ha fått träffa dig åå glad för alla bra stunder vi har haft :)

Julius! 2006 - 2008  &  2010 -  !!
Julius Carlsson heter han och är 4år äldre än mig. Jag bodde min 2natt ute i Örsundsbro när vi vart tillsammans "första gången" och han i SKuttunge hos sina föräldrar, andra gången bodde jag hos pappa i Gränby och han bodde i Skuttunge fortfarande fast i en egen lägenhet . Vart tillsammans 2006 första gången, vi träffades genom att gå i samma klass, paraallell klass, hade vissa lektioner tillsammans :D Vi var tillsammans första gången 1 & ½år och de är jaag glad för , men är ännu gladare,lyckligare att vi hittade tillbacka till varandra 2010 :) Nu är vi sambo och har en gemensam hund . Lyckligare kan man inte vara just nu :)




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: