3. Mina föräldrar

2011-07-15 / 14:39:14

Min mamma heter Lena och är född 60, och min pappa heter Allan och är född 57. Mina första år bodde vi ute i Järlåsa i ett blått hus , de huset hade dom köpt tillsammans några år tidigare av min moster . När de träffades såå var mamma 16år och pappa var 19år. Mamma var barnflicka när hon var mindre och sedan har hon jobbat på tempo och slotts , pappa jobbade på Hallsjöbrädgård. (Dom har säkert jobbat med mera). 2000?? Såå öppnade pappa en vitvarobutik , sålde vitvaror och reparera uppe i Salabacke, brukade hjälpa till där ibland, där var mamma chef! Familjeföretag, men de gick inte såå vidare bra efter ett tag efter pappasbil olycka ..

2009 skiljde sig mina föräldrar sig , alla tog de hårt .. Och de är ännu idag fortfarande jobbigt . Men vi finns där för varandra och de är en viktig poäng i de hela , dom är ju trotts allt mitt,vårat kött och blod. Våran familj.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: