7. Min bästa vän

2011-07-15 / 15:21:20

Älskar alla mina vänner lika mycket ! Men de finns 3st , som har betytt otroligt mycket för mig , kommer alltid att göra , vare sig om vi snackar hela dagarna eller bara ibland om vi är vänner eller inte . Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och de kommer ingen kunna ta ifrån mig ..

Leenie!
Har känt dig sedan lekis, har våra minnne :D Har våra stunder, Kommer alltid finnas där för dig som du har funnits för mig . Bor såå nära , ändå ses vi aldrig . Vi har glidit isär jätte mycket, :( Saknar dig otroligt mycket, men i mitt hjärta kommer du alltid stanna kvar!<3

Darling!
De var 2006 som du kom in i mitt liv, ångrar ingenting . Är så glad att du finns där för mig som ingen har gjort , precis ingen . Vet inte vad jaag hade gjort utan dig , älsakr dig otroligt sjukt mycket, När man var mindre trodde jaag aldrig att jag skulle träffa någon som dig . Dig man kan snacka med om de är något , finns för dig också , vi har såå sjukt roligt tillsammans . Finns såå många minnen och ännu mera kommer de bli . Vi har också våra nergångar men de är det som har gjort såå att vi har stärkt oss också . Älskar dig, Finns inga ord för hur mycket du betyder för mig världens bästa pojkvän <3<3<3

Nathalie!
2008 , kom du där som en räddare i nöden. Träffade dig pga, Alex . Ni gick i samma klass, så glad att jaag fick träffa dig ,. Kände inte dig alls , viste inte ens vem du var men de var du som fanns där för mig , du som ställde upp . Vi träffades sedan dess har vi inte släppt kontakten , finns där för dig som du finns där för mig .. Sa upp kontakten i våras men de var ett missförstånd alltsammans som aldrig kommer kunna upprepas igen! Saknar dig otroligt mycket, men i mitt hjärta kommer du alltid stanna kvar!<3

Sandra!
Du har vart som en syster för mig. Du bodde hos oss ååde var den bästa tiden i mitt liv, vi började i samma klass på Ekeby kände igen . och de gjorde inte du heller . Vi har haft våra bråk, våra stunder .. Har alltid funnits där för dig och de kommer jaag alltid göra , vad som än händer och sker. Haft de väldigt jobbigt en del perioder men nu är de bra och jaag hoppas de forsätter såå . Saknar dig otroligt mycket, men i mitt hjärta kommer du alltid stanna kvar!<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: