Välkommen hem! =)

2011-07-25 / 20:02:34

Välkommen hem, världens bästa svärföräldrar & Amanda!
 Från en vecka på Gotland, :).
 
Idag har man inte gjort såå mycket, ringt massa olika samtal .
I pausen spelade man kort med Darling, Ida och Tina!
 Sedan vasr de bara forsätta ringa, Städade lite tills svärföräldrarna och Amanda kom hem också :D
 Nu blir de kolla film med darling, ha de super bra allesammans! :D<3

På bild: Armbandet som jag fick av Svärföräldrarna
när dom kom hem, Gjord av snäckor. Tusen taack! :)

Kommentarer!
Postat av: Amanda "

vi hade de bra på gotland. men man läntade så klart hem. de var kul att få träffa kusinen o hans tjej:) tack sara och julle för att ni tog hand om våra djur! borta bra men hemma bäst! vadsågod för armbandet de var jag så fick välja vilket som de skulle köpa. det var toppen att få komma hem som jag har LÄKTAT! Efter min katt men också efter er.

Kommenterat - 2011-07-30 / 13:23:00
Postat av: Svar!

Hihi (A), Ingen orsak de har bara vart roligt ;)

Kommenterat - 2011-07-30 / 13:46:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: