6 Mars - 2011

2011-03-06 / 23:20:42

Väckte älsklingen mig, blev lite frukost åka iväg åå lämna tvätt hos svärföräldrarna. Bjudna på Te (Som vanligt) Såå de blev att vara lite social med svärfar innan man åkte till stan. Där plockade vi upp Ihssan, drog till Gottsunda där älsklingen spelade match. En riktig kanon bra match, har aldrig sätt dom spelat såå där bra. STOLT över er grabbar! 6-6 blev resultatet, ;)-. Sedan blev de Rusta ¨åå Ikea, På rusta köpte man en tränings cykel såå äntligen är den MIN! :). Körde hem Ihssan till hans föräldrar åå sedan drog vi vidare till älsklingens mormor åå morfar, där vi blev bjudna på rabarberpaj, såå otroligt gott! :). Sedan blev de Ikea igen och Netonet, där köpte man en ny damsugare  och handlade en matta åt hans mormor på Ikea, som hon ville ha ;). Sedan blev de middag vid  svärföräldrarna, Kött och potatisgratäng, :D Hur gått som helst. Hem åå städa efter de , där efter kom syster, svåger åå pappa på besök :). Såå trevligt med sällskap medans älsklingen var på träning. Oväntat besök är alltid lika roligt ;). Sedan en tränings pass på 47min och 157 kalorier mindre! :). Wallander samtidigt sedan myyysa med älsklingen, god natt åå sov gott allesammans, åå hoppas ni haft en lika bra dag som mig ! =)<3

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Oj, vad några kalorier du brände, du kan ju inte ha tagit i så värst när du träna.

Kommenterat - 2011-03-06 / 23:49:58
Postat av: Svar!

Börjar lite mjukt åå för de andra såå tränade jaag en gång innan dess. men varför bry dig/kommentera`?? Sköt ditt såå sköter jaag mitt ..

Kommenterat - 2011-03-07 / 22:41:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: