Anonym!

2011-03-22 / 10:32:32

Alltså du behöver inte vara anonym för jaag vet redan vem du är .. Tycker du kan låta miig åå mitt liv vara , du har ingenting med mitt liv att göra, varför ens lägga ner energi ?? Har du inge bättre för dig ., ÅÅå när du kommenterar på face såå tar du bort , moget. NOOOT""!! Onödigt att komentera både här face eller någon annanstans när de finns bevis men du ändå inte kan stå för de .. Jaaag tar inte direkt åt miiig men bara såå Onödigt .. LÅT MIG VARA, SKÖT DITT SÅÅ SKÖTER JAAG MITT!!

Kommentarer!
Postat av: sofia

hej! mitt namn är sofia och de var jag som skrev kommenteren men gissar ganska rätt på att du inte vet vem jag är eller känner mig. jag har följt din blogg o gillar den inte därför skrev jag de men hur kan du skriva sådär, vi känner knappast varandra för bor i göteborg så synd om den personen du skriver om!

Kommenterat - 2011-03-22 / 16:05:43
Postat av: Anonym

Sjukt att inte skriva från början åå jaag vet att de inte bara är du .. visar inte alla komentarer, åå har inte alla kvar ..



Ååå vad vet du om , vad jaag har för ekonomi m.m.



Jaag är INTE DUM!!

Kommenterat - 2011-03-22 / 19:33:27
Postat av: Ramona

Varför följa en blogg man inte gillar??

Kommenterat - 2011-03-22 / 19:34:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: