Kryssning 15 - 16 Mars 2011

2011-03-18 / 14:12:44

Var man på en underbar kryssning med mamma, mormor, syster åå killen hennes *:D Helt underbart roligt var de, vann mormor 500 på bingo också, :). Hon har alltid såån tur hon, fast själv vann jaag två hundra på en automat spel såå de var okeey :D Men de var en som hade riktigt tur på bingon, hon vann hela tiden på 2,3,4 & 5 raden alltså 1400kr sedan vann hon en resa , hur tur kan man igentligen ha. Men grattis till dig, :). Var en underbar resa, :D frukost åå lunchbuffe också , blev sjuk på vägen hem /: de var väl inte lika roligt dock dåra, /: menmen sånt är livet,  köpte man med sig lite godis 2viner åå en vodka till älsklingen min!<3<3 Som jaag har saknat dig, synd att du inte kunde följa med /:

Kommentarer!
Postat av: Anonym

om du nu inte har pengar hur har du råd till allt de?

Kommenterat - 2011-03-18 / 15:18:24
Postat av: Anonym

Vem sa att jag betalade ?? Men varför lägga dig i mitt liv hela tiden, sköt ditt såå sköter jaag mitt.

Kommenterat - 2011-03-18 / 16:32:37
Postat av: Anonym

du säger ALLTID. vem var de som sa at jag betalade. oh du är så dålig! o tror du din kompis uppskattar att du sket i henne.

Kommenterat - 2011-03-21 / 12:28:53
Postat av: Svar!

Om jag nu är såå dålig, varför då lägga ner energi på att komentera, tar inte direkt åt mig..



Vadå sket i min kompis?? Om du menar i Lördags såå jobbade jaag fortfarande, + att jaag var sjuk ..

Kommenterat - 2011-03-22 / 10:46:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: