Förstår er bebisar.

2012-08-27 / 11:06:45
Fyy vilken hemsk natt, HATAR Denna smärta. Nu vill jag ha hem tiden till käkkirurgen..
Inatt har man inte sovit ett dugg, haft så fruktansvärt ont /: Stackars darling som får stå ut med mig när de är som värst. Har fortfarande ont så ska funderar på att ringa och kolla om dom skickat remissen för nu gör de fruktanssvärt ont, förstår ver´kligen alla bebisar som får deras första tänder förstår varför ni gråter. De gör ju verkligen ont..
 
 
Jag från i Vintras - Idag blir de en vilodag , så får vi se om man kan få någon liten sömn iallafall.
Har man nyss ätit en otroligt god frukost, rostad macka med kantareller och te . Mumsigt,
håller man också på att gör hemma gjort musli vi får hoppas de blir bra, men de tror jag nog säkert att de blir  =).
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: