10 December - 2012 !

2012-12-10 / 22:03:06
Var en underbar förmiddag sedan blev dagen bara mer och mer seg och
nu fick man för någon timme sedan de tråkiga beskedet :(
Älskar verkligen att vara på Öppna , finns inga ord för hur lycklig man är där. Dom gör verkligen min dag =). Sedan var de möte med psykologen, som jag inte har träffat på evigheter. Blev bara ett kort möte så nästa vecka tar vi en timmes snack. Tog man bussen hem då darling skulle jobba över :( sedan kom han hem på middag sedan drog han in till stan igen för att jobba nu kommer han hem inatt någon gång, jag som vill ha hem honom speciellt nu efter detta besked som jag fick för ca: en timme sedan. Vet att du finns fast du inte är hemma just nu..
ÄLSKAR DIG DARLING !! <3<3
 
Lekte lite med kameran :). Hade tråkigt, hahha ! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: