8 December - 2012 !

2012-12-09 / 23:20:29
Myyys morgon med Liam sedan julbord ! U.N.D.E.R.B.A.R Dag, <3<3
Först blev de kolla lite tv och myyysa sedan gick vi till byggdegården-skolgården för att leka lite, men de blev mera att skotta snö, Hahha ! Darling skulle skotta snö och då ville Liam så gjärna hjälpa till så han fick sopa, sedan gick vi och hoppade i snön. Tog jag och Liam halv elva bussen in då han skulle till pappa sin, så jag drog tillbacka hem för att hinna duscha och fixa mig för julbordet . Hur trevligt och gott som helst, körde hem mormor Gun på kvällen sedan blev de hem för att kolla tv. Somnade klockan 19:15 för jag hade sådan huvudvärk, men de var meningen att vila lite men sov hela natten, Aja, sånt som händer..
 
Jag precis innan julbordet ! =))
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: