Juldagen !

2012-12-26 / 09:44:17
En underbar dag med min familj, hoppas pappa och hans nya familj har haft de lika bra ! =).
Tog man bussen in till stan då darling redan hade åkt in för han jobbade förmiddagen. Så mötte man upp darling så åkte vi till mamma, där vi hjälpte henne med lite saker innan vi drog oss mot mormor. Dit även syster och svåger kom :). Där blev de massa roligheter., God mat - julbord, Astrid Lingrens Jul, och spela spel . och så klart massamassa skratt , tror inte jag har skrattat så mycket på evigheter. trodde jag skulle dö av all skratt. Hahha, runt tio tiden körde vi hem mamma så vi var hemma runt kvart över elva och då var de bara att gå och lägga sig , små kolla lite på tv. Tack allesammans för en otroligt underbar dag ! <3
 
Hemsk jag ser ut, menmen jag serverar iallafall Glögg ! =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: