Imorgon bär de av !

2012-02-21 / 11:55:08

Tänk vad tiden går fort , hinner inte alls med .
Imorgon bär de av , flyga själv för första gången
 tur att jag har syster med mig (:
 
Idag händer de inte så mycket, vila upp mig så jag orkar gå upp tidigt , fixa lite hemma umgås med darling någon , några timmar sedan dra till syster och sova där :D För ska ju upp tidigt , halv sex imorgon bitti går bussen till Arlanda , shiit . Men de ska bli underbart att få träffa pappa igen :D Som jag har saknat åå så som jag har längtat ! Tur att jag har min syster åå darling kvar häär annars hade jag aldrig klarat mig en sekund häär. Älskar er fast de inte alla gånger märks åå syns , men ska dra åå packa nu ha de så gött såå höres vi ! <3<3'



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: