Chock / Rädsla !

2012-01-05 / 12:03:09

Usch , fyyy vad jag HATAR Råttor - möss . Vet inte vart jag har blivit rädd ifrån var inte de när jag var liten men sedan blev jag de , DE var säkert för att jag en gång vaknade & då hade jag en precis bredvid mig i sängen "AAhh" Ryyser i hela kroppen . '

R
ädslan kommer oftast när man inte alls är beredd som den där natten eller som igår , Usch de var hemskt ! Vart s¨å rädd så jag verkligen började gråta . hemskt var de . Jag skulle gå in i en kökslåda för att hämta underlägg och grytlappar för att maten var strax klart , de var då allting hände . Just i lådan var råttan , blev liv rädd "Nog han/hon också då den hoppade på mig vart såå rädd att jag började skrika - gråta och kastade iväg den vid frysen . Allt gick så fort , Klarade inte av att vara hemma resten av kvällen så vi drog till svärföräldrarna . Blev hem till Kronjuvelerna sedan sova. Sov ganska bra ända tills klockan var halv fyra då vaknade man av en duns "Joo, då var de råttan - musen som hade fasnat i råttfällan , usch inte kunde man somna om inte , låg i över 2 timmar och fred åå vände på mig . Pussade lite då och då p¨å darling för att lugna ner mig . Han fick ta rätt på den , stoppa om mig sedan efter han åkt till jobbet då gick de att somna om igen . Nu sitter man häär åå vågar knappt gå¨in i köket, men måste ska ju snart äta + diska ,,

Vill flytta NUUU!!! Tur att vi ska kolla på hus -lägenhet nästa vecka :). Den är nog tyvärr för liten men vi får se , ett par år kan man ju alltid bo i den :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: