...

2012-01-25 / 18:51:21

Varför ska folk hålla på & lägga sig i för , Ni har ingenting med oss att göra ...
Och om ni gör de för att ni bryr er så borde ni lyssna på oss båda två och inte bara på ena , de är vårat förhållande inte erat ! Om de är något så snackar vi med varandra och om ni nu vet något eller vill på peka något s¨å ta de med oss båda och inte bara med en av er , så less på sånt ! Man är faktiskt två i ett förhållande och de ska man hålla sig till , Ni behöver inte bry er vad som händer åå sker och om ni nu måste lägga er i  vissa saker så ta de som sagt med oss båda ! Och absolut inte lyssna på rykten vi vet bäst själva vad som är sant eller inte .. VI litar på varandra och ä'lskar varandra ! <3<3 Annars hade vi väl inte vart tillsammans och absolut inte blivit tillsammans igen efter 2 år ..





JAG ÄLSKAR DIG BARA DIG,    IGÅR - IDAG - IMORGON   & FÖR ALLTID !! <3<3<3
Jag älskar min underbara pojkvän så sjukt mycket, vet att jag inte är den bästa att vara tillsammans med alla gånger och de är inte han heller . Vi har våra för - nackdelar båda två och dom jobbar vi med ,. Så länge det finns ett hopp så går allt , älskar dig så otroligt mycket och vill aldrig förlora dig vad som än händer , finns där för dig dag som natt ! <3<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: