6 Juli - 2012 !

2012-07-06 / 23:17:52
Helt sjukt va dagarna går fort - hinner inte med me åren ,
Snart är man ju alldeles för gammal , HAHA ! Dags att ta vara på dagen & dom man har ! <33
Idag har man bara vart hemma då man inte mår så bra för tillfälligt , men tack vare mina underbara vänner och familj som jag klarar mig så bra som jag gör , försöker iallafall <3 På kvällen drog vi till svärfar för att äta med honom , så jag gjorde middagen . Testade på ett nytt recept och de var hur gott som helst , de måste ni verkligen testa "Bacon lindade korvbröd med skinkost & sallad till" Hur gott och enkels som helst , te & bullar till efterrätt :). Sedan blev de fixa i kyrkan och därefter film kväll med darling & massamassa myyys ;)<3
Snart blir de att lägga sig bredvid min underbara fiina darling, får se om man kan sova annars blir de kolla på min sötnos som sover så sött ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: