Kommer sakna dig !

2012-07-09 / 11:43:05
Kommer sakna dig vännen nu när du flyttar ! <3
Men så fort de finns möjlighet så ska vi ta och ses , kommer sakna dig . <3 De gör jag redan , du har vart till ett stort stöd den senaste tiden och jag kommer alltid finnas för dig också. Vi är så otroligt lika men ändå olika på så många sätt . Du är som min andra halva "Lite läskigt ibland" Kommer alltid finnas där för dig, så länge du vill de . Kommer bli tråkigt att du ska flytta ännu längre bort :( Men de kommer bli bra för dig de vet jag och huvudsaken är att vi mår bra, sedan får vi ses när vi ses . Tänker på dig <3
 
Nathalie & jag !
Förlåt för den otroligt suddiga bilden /: <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: