Läkar besök hit och dit !

2012-07-30 / 15:13:31
Ska man börja på en utredning så hoppas verkligen de blir bra nu , vill inte må så här .
Men är otroligt tacksam för att ni finns där för mig och stöttar mig!
Idag så var man in till stan först blev de träffa nya psykologen, ganska jobbigt , tur att man hade svärmor med sig ,. Kändes underbart att ha henne med nu när darling inte kunde då vi ändrade tiden, ("Hade en annan tid då han kunde, men vi bytte då de är allvarligare än trott"). Sedan var vi även p¨å sammariten på grund av käkbenet - hörselgångsinflammationen då man fick fel medicin sist så nu hoppas vi de ska hjälpa , dock har trumhinnan spruckit - mosas in mot käkbenet och de är de som gör ont. Hoppas verkligen inte de blir operation, för de har jag varken lust eller råd med. När man kom hem till svärföräldrarna så ringde man ett samtal på ett hus som vi nog ska kolla på i helgen då de var lite frågor om de . Var & kollade på omgivningen igår och de kändes väldigt mysigt , fast jag gillar två hus till dock tycker inte darling om dom då han tycker dom är för långt borta , menmen vi får se . Drömma får man iallafall ;) Men nu blir de gå ut i de fina vädret, vill igentligen bada men de får man inte nu med örat - käkbenet och allt :(
 
Bild på mig från Gymnasiet ! =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: