Läkaren!

2012-07-06 / 14:27:25
Usch, kan man inte få må bättre snart så man slipper detta :(
Fast detta är början iallafall på ett bättre mående hoppas vi !
Har iallafall vart hos läkaren idag , dock kunde inte darling ta ledigt då de var mycket att göra nu innan semestern /: Tur var fanns han där när man kom hem. Gick jätte bra hos läkaren fast han var den konstigaste personen jag någon sin träffat , men tur var så var jag inte ensam hade ju svärfar med mig som tur var . Annars hade de inte alls gått kände jag . Tack för att ni finns familjen Carlson ! Finns inga underbarare människor än ni, ni har alltid funnits där och brytt er, och jag gör detsamma för er <3
 
Vet också att Pappa, lillasyster - Sofie , Annicka & Anna finns där för mig  :)
Vet också vilka mina riktiga vänner är <3<3
Så otroligt tacksam att ni finns där för mig när jag mår som jag mår. Försöker se annorlunda på vissa saker men de är väldigt svårt . Men kommer klara mig igenom detta av all hjälp jag kan få av er . Utan er hade jag inte klarat mig en sekund ni betyder otroligt mycket allesammans fast de inte alla gånger verkar så ! Finns där ute för er också och de hoppas jag att ni vet ! Älskar er <3<3
Kommentarer!
Postat av: Anna

Vi finns alltid för dig älskade syster <3

Svar: Taack underbara syster , finns där för er också <3
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2012-07-06 / 20:41:39  | URL - http://ettannorlundaliv.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: