Saknaden!

2012-07-02 / 16:39:51
Hur mycket kan man igentligen sakna någon , så otroligt tomt utan dig ! 
Längtar tills på Onsdag då jag får krama & pussa  "lite" på dig igen =) Bara vara med dig , vara med den man älskar och vill tillbringa sin tid med. Har vart underbart här uppe men de är något STORT Som har fattats åå de är ju så klart du min darling,. Tur att de finns telefoner när saknaden är alldeles för stor . <3
 
 
Hur mycket kan man igentligen älska någon , finns inga ord för hur mycket !
Älskar dig något så enormt mycket, finns inga ord och vet inte hur jag ska kunna bevisa min stora KÄRLEK till dig. Den är så enorm, finns ingen som betyder så otroligt mycket som du gör. Har kommit in en dålig period men de ska vi klara oss ur tillsammans , är så tacksam och glad över att jag har ditt stöd ! Vill aldrig förlora dig ännu en gång  för de skulle jag inte klara av . Utan dig skulle jag inte klara mig. Älskar dig mer och mer för va tiden går fast de inte alla gånger märks "Speciellt inte nu i denna period"
 
 
 
Har insett här uppe hur mycket du betyder för mig - Kunnat tänka & sakna , de var nog de som behövdes så vi får hoppas på de bästa när jag kommer hem .. Den 11 har vi vart tillsammans i två år också, sjukt va tiden går fort ! Då blir de ut och äta åå bara ta vara på varandra , <3<3
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: