Tusen tack !

2012-07-03 / 22:55:24
Tusen tack Anna "Syster" För den otroligt fina designen!
Tusen - tals tack fin fina du =). Och stort tack för att du finns där för en , finns där för dig också och de hoppas jag att du vet ! Hoppas verkligen vi ses snart , de skulle vara så otroligt roligt , då vi verkar vara så lika men ändå så olika ! :), Du är som min syster fast vi aldrig setts men snackat de är bara för namnet så roligt har vi de =) Du betyder massor för mig och hart vart ett stort stöd igenom detta ! <3
 
 
Ettannorlundaliv.blogg.se
Gå in och kolla på denna goa brud ;).
Så otroligt glad för att hon och hennes mamma & familj kommit in i mitt liv !! <3
 
 
 
 
Kommentarer!
Postat av: Anna

Underbara syster! <3
Kommer alltid att finnas för dig så länge du vill det :) Du får bara säga till om det är något du vill ändra så du vet :)

Svar: Taack gumman ! Kommer alltid finnas för dig också fina syster =). Kramar <3
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2012-07-03 / 23:36:15  | URL - http://ettannorlundaliv.blogg.se
Postat av: amanda

din blogg är fin.

Svar: Vist blev den =)
Sara Jörgensen

Kommenterat - 2012-07-05 / 22:07:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: